برگزیده
1402/8/1 دوشنبه
بیانات مهم رهبر معظم انقلاب درباره‌ی حجاب
بیانات مهم رهبر معظم انقلاب درباره‌ی حجاب

.

کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
بیانات مهم رهبر معظم انقلاب درباره‌ی حجاب
  کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است / خیلی از اینها اهل دین‌اند / دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی‌قاعده نباید انجام بگیرد

رهبر انقلاب، در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام: 
🔹در مسئله‌ی پوشش، خب مسئله‌ی حجاب محدودیت شرعی و قانونی است. محدودیت دولتی نیست. قانونی است و شرعی است. کشف حجاب حرام شرعی است، حرام سیاسی است؛ هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی است.

🔹خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند نمی‌دانند این را؛ اگر بدانند، بدانند که پشت این کاری که اینها دارند می‌کنند چه کسانی هستند، قطعاً نمی‌کنند.

🔹من می‌دانم. خیلی از اینها کسانی هستند که اهل دین‌اند، اهل تضرع‌اند، اهل ماه رمضان‌اند، اهل گریه و دعا هستند؛ توجه ندارند که چه کسی پشت این سیاست رفع حجاب و مبارزه با حجاب است. جاسوسهای دشمن، دستگاههای جاسوسی دشمن دنبال این قضیه است. اگر بدانند حتماً نمی‌کنند. به هر حال این مسئله قطعاً حل خواهد شد. امام در اولین هفته‌های انقلاب، مسئله‌ی حجاب را الزاماً و قاطعاً بیان کردند. جزو کارهای اوائل امام راحل (رضوان‌الله‌علیه) این بود. حالا هم حل خواهد شد ان‌شاءالله.

🔹منتها خب همه توجه داشته باشند دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. بدون برنامه و اینها، کارهای بی‌قاعده نباید انجام بگیرد؛ با برنامه، مسئولین برنامه داشته باشند و دارند، ان‌شاءالله این کار دنبال بشود.  ۱۴۰۲/۱/15


 
 
امتیاز دهی
    
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر