اسلایدر
1401/7/11 دوشنبه
آغاز ثبت نام بیست و پنجمین دوره ازدواج دانشجویی
آغاز ثبت نام بیست و پنجمین دوره ازدواج دانشجویی
آغاز ثبت نام بیست و پنجمین دوره ازدواج دانشجویی
آغاز ثبت نام بیست و پنجمین دوره ازدواج دانشجویی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین پورمحی آبادی مسئول نهاد رهبری از آغاز ثبت نام، بیست و پنجمین دوره ازدواج دانشجویی در سایت: https://pnuk.nahad.ir/  خبر داد و افزود: حداقل یکی از زوجین در زمان عقد باید دانشجو بوده و تاریخ عقد آنها در فاصله زمانی 1 فروردین سال 1400تا پایان شهریور ماه سال 1401 باشد.

ایشان ادامه داد: برای ثبت نام لازم است فایل اسکن شده عقد نامه، کارت دانشجویی کارت ملی و صفحات شناسنامه را بارگذاری نمایند و پس از تایید دفتر نهاد، زوجین با مراجعه به سایت فوق اقدام به انتخاب کاروان و تاریخ سفر می نمایند.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه گفت: هزینه رفت و برگشت به مشهد مقدس با زوجین بوده و ولی تمامی هزینه های اسکان و پذیرایی در هتل، رایگان است و امسال برای اولین بار طول دروه حضور در طرح «همسفرتا بهشت» به ۳ شب و ۴ روزه افزایش یافته است.

لازم به ذکر است: مرکز ارتباطات و پاسخگویی طرح ملی «همسفرتابهشت» با شماره ۰۲۱۸۴۲۲۲۸۸۸ پاسخگوی سوالات احتمالی زوجین دانشجو در ساعات ۸ صبح لغایت ۱۶ بعدازظهر می‌باشد.

همچنین متقاضیان دارای شرایط جهت اطلاع از طرح ملی «دردانه» که به «اعطای تسهیلات وام به زوجین دانشجوی دارای فرزند اختصاص دارد می توانند با شماره ۰۲۱۸۴۲۲۲۳۷۷ (اداره ازدواج و خانواده) تماس حاصل فرمائید.

جهت ثبت نام در سامانه ازدواج دانشجویی روی آدرس ذیل کلیک کنید:https://pnuk.nahad.ir/

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir